zaterdag 4 september 2010

Doosjes

Doosjes gemaakt van tilda papier.
Met m'n nieuwe scor-pal.



5 opmerkingen:

  1. heel erg leuk zeg! voor iemand gemaakt of gewoon om lekker zelf neer te zetten?
    en wat is dat voor apparaat??
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie doosjes. Je scror-pal bevalt dus goed? Misschien dat ik hem ook maar op mijn verlanglijstje moet zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke doosjes Marrie, ik heb ook de scor-pal, maar nog niet veel gebruikt.
    Ik heb hem in inches, omdat er veel voorbeelden van zijn, maar langzaamaan komen er ook doosjes in cm. Maar ja om ze nou alle 2 aan te schaffen?

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gelukt hoor ik ben ze natuurlijk alweer kwijt.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer geweldig, lekker zo aan de freubel he?

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

flipenmarry@kpnplanet.nl