vrijdag 15 juli 2011

12 tags

workshop gevolgd bij doeading.
12 tags a la tim.

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden hoor.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van jou is ook al zo mooi geworden. Ik had hem natuurlijk al van Corrie gezien. Misschien dat ik zelf ook nog eens zo iets ga maken, vind het er erg mooi uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW!!! Dat ziet er echt heel mooi uit. Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, Marrie. Ik heb nu al verschillende pogingen gedaan om een reactie op je schoolbankje te geven. Maar als ik op het knopje "reactie"klik onder het berichtje van de schoolbank gebeurt er niks, heel raar. En bij dit bericht deed ie het wel.Dus dan maar even zo. Ik vind je schoolbankje er super uit zien, zo leuk het ouderwetse leesplankje en het pennenbakje. Hij is heel erg goed gelukt, ben heel benieuwd naar het boekje wat erin komt.

    BeantwoordenVerwijderen

flipenmarry@kpnplanet.nl