maandag 8 maart 2010

Doosje voor theezakjes

twee doosjes voor theezakjes.







14 opmerkingen:

  1. Ow ze zijn echt mooi.

    groetjes Corie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ze al in het echt gezien en ze zijn echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat enig gemaakt,en leuk om cadeau te doen.
    gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zo leuk om te maken en zo te zien heb je ook de smaak te pakken. Ze zien er heel gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! En wat zien ze er vrolijk uit! Smaakt je thee gelijk een stuk lekkerder denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk geworden die theedoosjes zou ik het patroon van je kunnen krijgen ik zou ze heel graag na maken. groeten Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi wat een leuk idee
    liefs en creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou er ook instructie bij mogen komen? Het is een heel leuk idee namelijk!
    Groeten.
    Mylou

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die doosjes voor theezakjes! �� zou ik misschien het patroon kunnen krijgen? Kan ik ze ook maken. Zien er zo leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk die doosjes voor theezakjes! �� zou ik misschien het patroon kunnen krijgen? Kan ik ze ook maken. Zien er zo leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zijn leuk ik wil ook wel de uitleg eigenlijk. Leuk voor een verjaardag of aan het einde van het schooljaar voor je juffen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit is wel heel mooi ik zou hier ook heel graag het patroon van willen hebben als dat mogelijk is

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo. Crea mar. Ik heb een vraagje over de zakjes . Kun je die ook los maken. En heeft u daar misschien een patroon van. Voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke doosjes. Mocht je het patroon nog hebben dan houd ik me aanbevolen.

    BeantwoordenVerwijderen

flipenmarry@kpnplanet.nl